ندای امام زمانی

پرسش و پاسخ شیعه

در ارتباط با پاسخ گویی به شبهات قرآن و عترت

ندای امام زمانی

غلامرضا صادقی
پرسش و پاسخ شیعه در ارتباط با پاسخ گویی به شبهات قرآن و عترت

ندای امام زمانی

منتظرم

منتظرم

تا فصل هم عهدی بیاد

با ذولفقار حیدری صاحبمون مهدی بیاد

ای با وفا ارباب من

مهربون مهربونا

پشت و پناه بی کسا

پهلوون پهلوونا

تا که به نامت آقا جون

رفیق و آشنا شدم

از همه کس از همه چیز

بریدم و جدا شدم

زمزمه نام شما

ای گل ناز فاطمه تموم دلخوشیم شده

ورد زبون قلبمه

رشته مهرمو اقا

به خیمه تو بسته ام

گرچه هزاران مرتبه

قلب تورو شکسته ام

خوب میدونم بدم ولی

قلبمو با صفا بکن

وقتی نماز شب می خونی

مولا منو دعا بکن

کی باشه در کنار من

باشی و من در کنارتو

قرار من با شی و من یاور بی قرار تو....

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: چرا اسلام؟چراشیعه؟ ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:مولا،امام زمان،شعر امام زمان،ندای امام زمانی،, | 1:30 | نویسنده : غلامرضا صادقی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.